Månda

Tja!

Usch, va as trött i morse och ville inte kliva upp. Är jätte trött nu också så ikväll blir det sängen tidigt. Blir ju helt slut efter att vara med ungar en hel da, sen träna eller rida och så är det varje da typ. Men det är ju så roligt så jag kan ju inte låta bli fast att jag är jätte trött ibland. Men på torsda ska jag iaf vara ledig ifrån träningen och ridningen för då ska jag träffa Helene & Martin ;P

Idag vart det träning med mami =P Vi lät hästarna vila idag för det behöver dom. Får se vad vi hittar på med dom i morgon.

Den här dan har varit bra som vanligt =P Tycker ungarna va rätt lugna idag ändå, har inte varit så mycket bråk. Vilket är skönt.

Har la inte hänt så mycket mer idag =P Ska ta och läsa lite bloggar nu ;P

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Erica

Nj, tyckte inte de var ni men var ändå tvungen att fråga :D:D

2009-02-23 @ 20:12:28
URL: http://chiqoulette2.blogg.se/
Postat av: helly

klart du ska ;P

hoppas bara martin uppför sig

2009-02-24 @ 11:59:19
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0