Sova

Hmm, vid halv 10 så somnade jag på soffan =P Jag va nog lite trött ;P Va bara tur att mami kom ner vid 12 och väckte mig för annars hade jag fortsatt sova här =P I morgon borde jag vara piggare eftersom jag somnade så tidigt dag, för en gångs skull. Lite synd bara att jag inte somnade i sängen för då hade jag kunnat fortsätta sova, vilket hade varit ännu bättre ;)

Har iaf inte gjort sådär jätte mycket efter att jag kom hem. Har suttit lite vid datan, tagit in ved, varit uppe hos Helene en sväng för jag ska vara kattvakt åt hennes pappa, och kollat på Miami Ink & lite av Top Model 11 ;P Härlig blandning på program det där =P Alltid när jag kollar på Miami Ink så vill jag åka dit och bli tatuerad av dom =P Dom är ju så satans duktiga! Jag vill ha flera tatueringar, inga stora, men nån till och jag måste hitta nån bra tatuerare. Men det får bli nån gång när jag har pengar =P Skulle vara en dröm att få bli tatuerad av Ami, Nuñez eller Kat =P



Nee nu måste jag sova, kan ju inte sitta här hur länge som helst bara för att jag somnade på soffan tidigare ;P

Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0