Freda

Tjena!

Nu har vi käkat klart. Har ätit tårta, glass, bullar och kakor =P Själv så får jag inte i mig så jätte mycket för jag mår dåligt av sånt där. Men gott va det iaf det jag fick i mig ;P Och Isak ville ju som vanligt öppna alla presenterna, men han fick hjälpa mami lite och så för det är ju inte han som fyller år.

Innan vi firade mami så va hon och jag upp till ånge. Jag skulle prata med Tina och så handlade vi lite. Sen åkte vi hem en sväng, bytte om till träningskläder och tog ut Mimmi och sen åkte vi och tränade. Väldigt skönt =P Va bara vi 2 och en annan snubbe och så fick vi vara själva ett tag innan ena killen som jobbade där kom in och tränade lite.

Är lite små trött för jag har typ bara sovit 4 timmar inatt. Jag kommer somna fort ikväll efter Let's Dance =P Men det är ju bara bra så jag kan ändra tillbaka dygnet lite mer. Men det går ju alltid så intressanta program sent på kvällen/natten. Ungdomsanstalter/fängelser, värsta brottslingarna som finns typ och såna program, och det tycker jag är jätte intressant att kolla på =P Lite jobbigt bara att dom kör såna program så satas sent.

Aja, nu ska jag läsa lite bloggar ;P

Ciao!


Kommentarer
Postat av: sonja

okej, ja de är ju skit svårt att få jobb nu=/ finns ju som inget. inga fasta iaf! vad gör du annars om dagarna då?=)

2009-01-23 @ 20:03:51
URL: http://fluffsonja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0