Tränat

Hejsan!

Kom precis hem. Jag och mami har varit och tränat =P En sak som är väldigt irriterande, det är en snubbe som är där och tränar ibland och när han är där så går han och springer bara på bandet hela tiden. Han kan stå där i 1 timme och bryr sig inte om ifall om det är nån annan som också vill använda bandet. Det finns bara 1 och då tycker jag att man faktiskt kan gå därifrån ett tag och göra nåt annat och sen köra en stund igen när nån annan har fått chansen att använda bandet. Mami hade ju bara tur att hon iaf fick värma upp på det men hon vill även avsluta där eftersom det är bra när man vill gå ner i vikt och så. Va även en annan tjej där som verkade vilja använda bandet, så det är ju lite taskigt. Sen en annan sak som jag stör mig på och det är att han har jätte jätte korta shorts. Det är inte direkt det man vill se en äldre snubbe i på gymmet direkt.

Sen handlade vi lite och hämtade Danne på skolan och Isak på dagis. Gjorde inte så mycket innan vi åkte iväg. Kom iaf upp vid 9 fast jag kom i säng sent. Och det va ju skönt =P Kallt är det idag också, 14 minus va det förut när jag kolla =/ Inte speciellt roligt, men jag tror det är lite varmare nu iaf.

Aja, ska hämta någonting att käka och sen ska jag läsa lite bloggar ;P

Ciao!


Kommentarer
Postat av: helly

åh grymt, sånt vill jag också träna ;P

ska börja träna på gymmet här vid backaplan när jag bor här på riktigt, eller när jag får pengar rättare sagt

2009-01-30 @ 15:19:11
URL: http://helly.bloggagratis.se
Postat av: helly

åh grymt, sånt vill jag också träna ;P

ska börja träna på gymmet här vid backaplan när jag bor här på riktigt, eller när jag får pengar rättare sagt

2009-01-30 @ 15:19:22
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0