Hemma

Tjena!

Kom hem nån gång innan 6. Va bara 1 barn där idag, men jag hade med mig Isak så det vart ju lite roligare för K =P

Har inte gjort så mycket idag. Jobbat lite och så va jag hos Isa en stund förut idag för jag va ju tvungen att sätta på henne flughuvan så inte dom äckliga småkrypen kommer åt hennes ögon. Ska åka till henne lite senare ikväll för J (hon som äger Isa) ska följa med oss ner till vattnet och så får vi se om hon kanske badar lite me henne =P Eller ja badar och badar, Isa vill ju bara stå och plaska ;P Simma är la inte det bästa hon vet direkt för hon tycker att det är lite läskigt. Men hon har ju inte simmat så många gånger så det är ju inte så konstigt =P

Funderar på om jag ska gå ner i skogen och skrämma skiten ur Isak, Danne & Ida ;P Dom plockar blåbär och jag hade också tänkt göra det och då kan jag ju passa på att skrämma dom lite för det är ju så skoj ;P Mohaha!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: helen

haha du är så evil, michelle ;P

2009-07-31 @ 22:12:23
URL: http://helly.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0