Hmm...

Ibland blir jag så besviken på vissa människor.. Skulle vilja åka här ifrån ett tag, ner till Göteborg och träffa gamla kompisar och bara ha riktigt roligt! Saknar verkligen att bara umgås med massa härligt folk och hitta på roliga saker. Saknar Torsta och alla underbara människor som gick där och allt skoj vi hittade på.

Hade jag hittat ett jobb i Göteborg så hade jag flyttat ner för jag längtar tillbaka. Det är jätte skönt att bo här uppe men inte speciellt roligt.. Det enda som verkligen är roligt just nu är att jag har Isa =) Och sen så hoppas jag att min ena kompis från GBG kan komma upp i slutet av den här månaden för det skulle vara så himla skoj! Får se vad som händer. Skulle behöva umgås med nån rolig och hitta på massa skojiga saker! Det är vad jag behöver.

Kommentarer
Postat av: helen

jaaa! kom till göteborg ;D

2009-07-18 @ 23:43:12
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0