Otur...

Ja det har inte direkt varit mina dagar, varken igår eller idag. Igår så skulle jag hjälpa mami med parasollet som vi har vid utemöblerna uppe vid huset. Jag skulle ställa mig på soffans armstöd och fåtöljens, hann stå där en liten stund innan fåtöljen börjar vingla till och ramlar omkull och jag flyger ner landar på soffan och fåtöljen, välter allt och slår mig som fan på vänster axel och högra benet, har ett stort fint blåmärke på benet nu. Sen på kvällen så lyckades Isa trampa mig ena foten, gjorde ont som fan.

Sen idag så va Isak jävlig och slog mig i ansiktet och min spindel som jag har i näsan flög ju iväg. Så nu får jag ha ett annat litet skitörhänge i näsan, vilket jag hatar. Vill ha ett större örhänge för det är mycket bättre, så nu måste jag leta efter nya såna där spindelörhängen. Ja sen så lyckades Isa trampa mig på andra foten idag när vi badade.

Och sen när jag och Linda skulle rida hem så vart Isa rädd för mamis bil och tog ett jävla skutt åt sidan så jag bara åkte i backen rakt ner på gruset. Inte så jävla skönt... Så nu har jag skit ont i nedre delen av ryggen. Va ju bara tur att jag badade med ett linne för det gjorde att jag inte fick så mycket skrapsår. Hade ju tänkt bada i bikini men hade jag gjort det så hade jag skrapat upp hela ryggen. Det va bara tur att jag inte slog i hövet för jag hade ju ingen hjälm. men nu får jag ju börja använda det den lilla biten iaf. Har inte ramlat av på typ 6-7 år men nu va det tydligen dags. Är ju inte så lätt att försöka hålla sig kvar när man själv och hästen är helt blöta. Man glider ju av som en liten vante. Det här är inte några av mina bästa dagar direkt..

Kommentarer
Postat av: helen

det är såna här dagar man vill kunna bo kvar i ljunga,

ligga på gräset och sola och bada i forsen :(

2009-06-29 @ 12:19:35
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0