Hemma

Tja!

Kom hem strax innan halv 6. Jag, mami & Kim har varit och tränat =P Vart bara kondition för mig idag, kände inte för att vara på gymmet så jätte länge idag.

Just nu sitter jag och goar med Knarpus (så mycket som det går), för han är en liten bråkstake just nu ;P Och självklart så måste jag ju jävlas lite med han då när han vill bita mig =P Hehe

Idag har jag bakat chokladbollar med några av barnen. 115 stycken vart de =P Det ska dom sälja i morgon när dom har typ öppet hus för föräldrarna. Dom ska visa massa grejer som dom har gjort och så och då ska dom sälja fika som dom har bakat för att få in pengar till en badresa =)

Nee nu måste jag fortsätta städa mitt rum.

Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0