Let's Dance

Tjena!

Sitter just nu och kollar på Let's Dance =P Får se om jag orkar hålla mig vaken för att se hela programmet, är så trött så det är ju inte klokt. Jag får sitta upp hela tiden helt enkelt ;P

Den här dan har la varit rätt bra förutom att jag har varit så satans trött. Hatar att vara så här trött. Sen är det ju lite jobbigt ibland när man kommer till förskolan för så fort jag kom in där idag så va det en unge som kom och sa att en annan unge hade haft sönder toadörren. Jag hinner liksom bara ta ett steg in i hallen där så kommer dom och skvallrar. Det finns ju liksom andra fröknar där. Och sen när jag har lunchrast så hinner jag bara äta lite fort innan ungarna kommer och börjar, säg åt han, säg åt henne blabla. Och så får man säga åt dom att klä på sig för annars kutar dom bara runt inne. Och sen när dom väl kommer ut så kommer dom in och så har det varit bråk så jag måste gå ut för de. Och där försvinner min rast och mer tid. Men idag så sket jag i att gå ut på deras rast utan tog rast själv eftersom jag alltid får göra massa andra saker på min riktiga rast. Jag brukar ju bara ta 1 halvtimmes rast på hela dan och den behövs kan jag säga. Så det är lite jobbigt att dom alltid ska komma till mig speciellt när dom är ute och det ska finnas andra fröknar ute och att jag egentligen har rast då.

Annars är det ju jätte roligt att vara där =P Barnen är ju jätte snälla men ibland är dom lite för bråkiga med varandra som dom va idag tex. Men det är ju ett härligt gäng ;P

Aja, nu ska jag läsa lite bloggar ;P

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Erica

Jaså, vad bra att den kan stå där då :D Hoppas kemin passar då, jag ska hålla tummarna för dig!

2009-03-20 @ 21:18:04
Postat av: ica

sv: det roligaste jag har gjort på sista tiden var på bussen igår då vi snackade om allt :) ska du gör något kul i helgen då? :)

2009-03-21 @ 09:56:02
URL: http://icaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0