091013

Tjena!

Inatt sov Lincoln inne hos mig =P Han är ju så gullig den där lilla plutten, han ska alltid ligga jätte nära en och goa =) Först tänkte han lägga sig på min ena kudde precis vid mitt höve men där får han inte ligga så jag fick flytta bort han där ifrån =P Sen la han sig raklång bredvid mig =P

Har inte gjort så mycket idag, än. Har fixat lite käk, tömt diskmaskinen, varit ute med hundarna och pratat lite med Linda =P Hade tänkt rida lite senare, får se om S vill följa me =P Jätte fint väder idag, sol och blå himmel =D Kanske blir en tur runt berget om S vill följa med annars sparar vi det till nån annan dag =)

Nu ska jag gå och borsta tänderna =P

Ciao!

Kommentarer
Postat av: helen

jaa det får du absolut göra :D

men asså bokar du tåg nu, direkttåget som jag tog,

och åker om 2 månader så kan du få tur och retur för typ 300 spänn. det var så mamma gjorde när hon åkte hit, alltid värt att testa ju? ;)

2009-10-13 @ 14:23:46
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0