090926

Tjena!

Har inte haft lust att sitta vid datan idag. I morse så åkte jag till Isa. Sen så har jag mami & Isak varit i fränsta. Va in på erikshjälpen en sväng, jag köpte 2 böcker =P Ovanligt va? =P Va in på Ica en sväng, köpte nya ELLE och tog ut lite pengar. Sen åkte vi bort till Ålsta för dom hade nån marknad där idag. Jag köpte 2 ringar som ni ska få se sen. Och sen åkte vi bort till konsum, jag köpte en till tidning och tog ut lite mer pengar =P


Jag och mami har varit i vårat andra hus också. Dom snubbarna som har fixat våra fönster där har ju varit så roliga och bara släppt allt löst glas nedanför fönstren, inne på golvet, på ett bord och så. Det va mer glas nu än vad det va då när dom blev krossade. Jätte roligt att dom är så seriösa dom där glas snubbarna. Mami ringde iaf till försäkringsbolaget och jag hoppas att hon där pratar med dom för så där kan dom ju inte göra.

Sen har jag bara legat och läst =P Har läst klart Om jag kunde drömma och ska börja på När jag hör din röst =P Jag måste köpa dom andra böckerna för jag vill läsa dom så fort jag har läst klart den andra boken ;P Jag säger bara en sak om ni inte har läst den första boken, Läs den! Den är sååå bra! ;) Och jag misstänker att dom andra är lika bra =P

Nu måste jag fortsätta läsa =P Och ja, man blir beroende ;)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0