Lite shopping






Shampoo & Balsam från Ica Maxi, 89,90 :- /st
Entourage säsong 2 från Willys, 149,50 :-
LipSmacker från KappAhl, 25,50 :- /st
Ansiktskräm från Willys, typ 40 :-

TRESemmé produkterna har jag hört ska vara jätte bra, så igår köpte jag shampoo & balsam som ger volym och fyllighet =P Får se om det hjälper mitt långa hår att se lite roligare ut ;P Det blir ju oftast platt uppe på hövet och en liten bit ner sen blir det fluffigt =P Får se om det blir nån skillnad. Nästa gång jag åker in till stan så ska jag köpa det som är för skadat hår för det vill jag också testa =P

Willys har dom rea på filmer & skivor och jag hittade Entourage boxen och va tvungen att köpa den, har ju första säsongen =P 

Har ni testat LipSmacker? =P På KappAhl finns det i smakerna fanta, sprite & cola. Jag köpte fanta & sprite igår och satan va go dom är ;P Dom luktar och smakar som drickan, fantan är godast ;) Måste köpa fler nästa gång jag är i stan =P

Hittade den här ansiktskrämen från Garnier på Willys igår och den va ju jätte billig =P Dom brukar ju kosta mer på tex. H&M och såna där affärer. Roligt att testa nya grejer och att man hittar dom billigare =P

Köpte lite andra grejer också men det är inte så skoj att se direkt =P

Nu ska jag gå ut och hjälpa mami med grejer innan hon kommer in och skriker på mig ;P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0