2 December

God morgon!

Tänk att vi redan är inne i december. Snart julafton och den 25:e har jag och älsklingen varit tillsammans i 1 år och förlovad i 3 månader =) Gud va tiden går fort! Helt sjukt att vi snart har varit tillsammans i 1 år! Älskar min underbara Ted!

Va ju ett tag sen jag skrev och det lär väl ha hänt en hel del grejer under den tiden. Jag har jobbat väldigt mycket, varit till stan och shoppat massa julgrejer, julklappar och andra saker, vi är snart helt klara med rummet här uppe, fattas bara en dörr till skrubben, lite foder till dörren och så sen är det klart =)

Jag och Isak har fyllt år =) Va på julskyltningen en sväng och kollade lite, och massa mer. Har börjat bli jäkligt kallt nu, idag är det 20 minus =( Jobbigast när det är så här kallt är ju allt med bilen. Man kan ju inte bara sätta sig i bilen och åka. Längtar redan till sommaren.

Börjar jobba kl 10 idag. Skönt med en lugn morgon.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: helen

men michelle, du får allt ta och berätta hur du och ted träffades ;P

2010-12-04 @ 19:38:45
URL: http://helly.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0