26 Oktober

Tjena!

Ligger i soffan och slöar just nu. Funderar på om jag ska orka släpa mig ner för att duscha, måste tvätta håret för det börjar bli äckligt. Skulle behöva klippa mig också för det är väldigt slitet nu men det växer en hel del iaf. Det går ner till rumpan nu och lite kortare kan det ju vara, liiite ;P

Har jobbat själv idag. Det va bara allmänt i hela herrgården, badavdelningen och sviten som skulle städas idag. Städade även lite i tvättstugan, omklädningsrummet och toaletten där. Imorgon ska alla rummen städas och så måste vi ta allmänt också. Det kommer ta hela dan, det är väl typ 35-36 rum så det går ju inte fort direkt. Jag och Erica får lite hjälp efter lunch av C men jag hade velat att vi hade varit 3 från början, för det tog 11 timmar för mig och E igår att städa alla rummen + allmänt för man kan ju inte slarva med städningen. Men men det blir nog bra.

Har gått på en promenad med mami och hundarna idag också =) Träffar ju inte mami lika ofta nu när jag jobbar hela dagarna, så idag när jag slutade lite tidigare så passade jag på att träffa henne =)

Nee nu måste jag släpa mig ner till duschen så håret hinner torka lite innan man ska sova.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0