11 September

God morgon!

Har varit uppe i lite mer än en timme nu. Väntar på att älsklingen ska orka masa sig upp ur sängen så vi kan käka frukost =P Jag går alltid upp före honom, klarar inte av att ligga kvar vaken i sängen blir så himla rastlös då.

Pissigt väder ute idag, men det gör la inte så mycket eftersom man fortfarande är sjuk =/ Blir så trött på det här.

Var hem till mamma igår och snodde hennes systemkamera en stund =P Knäppte massa kort på Lincoln & Mimmi =) Ska själv köpa en systemkamera så jag var tvungen att prova mammas lite =P Har hittat en Nikon kamera som jag vill ha och jag hoppas att den finns i stan =P Skulle vara så skoj med en kamera som man kan knäppa bra bilder me, en vanlig digitalkamera är ju inte så rolig direkt ;P Då kan jag lova er att jag kommer lägga in en massa bilder här på allt möjligt =P

Nu ska jag läsa lite och så hoppas jag att älsklingen vaknar snart, så tråkigt att vara uppe själv =P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0