Tisdag 5 Juli

God morgon!

Har ni sovit gott? :) Jag har vaknat flera gånger i natt och haft lite svårt att somna om. Tror det va för att fläkten fick var på för älsklingen svettas ihjäl annars. Själv så ligger jag fortfarande med vårat tjocka stora täcke och tycker att det är hur skönt som helst :P Kan ju hoppas på att man inte vaknar i natt av fläkten.

Igår fyllde Cassandra 18 år! :D Va dit på kvällen och firade henne :) Och i söndags så fyllde ju Lincoln & Miloo 2 år! Dom har blivit stora pojkar nu ;P


Ska iväg och jobba om en stund. Så himla skönt att ha ett lugnt jobb ett tag och få jobba med massa barn :) Ska avslöja en grej sen som jag hade tänkt vänta med ett tag till, men det är nog fler och fler som har fått reda på det så jag kan lika gärna ta upp det här :) Nån som kan gissa vad det är? :) Jessica, du får inte gissa ;)

Ha en bra dag! Ciao!

Kommentarer
Postat av: helen

är du gravid? :O

2011-07-05 @ 18:20:26
URL: http://helly.nu
Postat av: jessica

hahah jag vet,jag vet!!:D

2011-07-06 @ 18:54:25
Postat av: Michelle

Haha ja! :P

2011-07-14 @ 19:09:55
URL: http://michellex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0