Tisdag 8 Mars

God morgon!

Klev upp vid 8 och ringde till veterinären. Hon ville veta hur det har gått för Boppa :) Han haltar inte nu och jag hoppas att det inte kommer tillbaka.

Ser ut att bli fint väder idag :) Lite kallare bara. Känner mig rätt trött i kroppen idag. Dåliga veckan nu så igår va ingen rolig dag direkt. Kunde städa en stund på dan igår, så man kanske ska fortsätta med det idag :P

Gud vad jag längtar till sommaren nu! Sol & värme! Vill att snön ska försvinna nu är så trött på den. För mig kan det gärna få vara sommar året om, har aldrig gillat vintern.

Nu: Frukost! :P

Ciao!



Min lilla söta Knarpus :)


Kommentarer
Postat av: juliataueee ♥

väldigt fin bild :)

händer idag ? :)

2011-03-08 @ 16:40:27
URL: http://juliataueee.blogg.se/
Postat av: kristinhelström

Hej!

Skulle inte du kunna visa hur man ändrar header och bakrund?

Det skulle vara supersnäll!

2011-03-09 @ 11:41:58
URL: http://kristinhellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0