Torsdag 30:e Augusti


 
Hej!
 
Va ett tag sen jag skrev nu. Vi har väl gjort lite saker sen sist.
 
Jag och Jamie har varit på Herrgården och hälsat på. Busat en massa, gått på promenader, haft en mysdag med go mat och filmer. I lördags var vi på End Of Summer Meet på dan och kollade på alla fina bilar och marknaden, firat Daniella som fyllde år.
 
M har varit här och grävt nytt avlopp och tagit bort en massa stenar med älsklingen, så nu har vi inte mycket gräsmatta kvar :P Mini chefen Jamie har suttit i vagnen bra många timmar och kollat så att pappa & M gjorde rätt ;)
 
Igår följde jag, Jamie & Cassandra med mamma till Ånge för att kolla när hon blev tatuerad. Vi va där nästan 2 timmar och Jamie var så snäll hela tiden :) Han är alltid så lugn och snäll när vi är borta, våran underbara goplutt ♥
 
Nu ligger Jamie ute i vagnen och sover och jag käkar lite innan jag måste börja städa.
 
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0