Tisdag 18:e September

Tjena!
 

Nu var det ett tag sen jag skrev, så det är väl dags nu igen :P
 
Här hemma har jag och Jamie varit lite sjuka. Jamie har varit väldigt snorig, och jag har varit förkyld, ont i halsen och så. Inte så roligt men som tur va höll det inte i sig så länge. 
 
Den 10:e va vi till veterinären med Boppa. Han började halta, sen efter några dagar gick han inte på högra frambenet och var jätte svullen där. Han blev så där förra året också fast då blev han inte svullen, och precis som då så vet dom inte vad som har hänt. Antagligen har han bråkat med nån annan katt eller nåt. Så han fick smärtstillande som han skulle äta i 2 veckor. 
 
Jag och älsklingen har varit till Sundsvall Tattoo Studio och tatuerat oss hos Ernie där :) Ni får 2 iPhone bilder nu som jag tog i fredags efter att vi hade gjort dom men ni kommer få bättre bilder sen när dom har läkt.
 



Nej nu ska jag leka med min lilla buspojke :)
 
Kramar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0