Tisdag, 29e Januari 2013

Hej!
 
Idag har det varit underbart väder :) Bara 1,2 minus och sol! Det va ett tag sen. Jag och Jamie tog en promenad bort till BVC för att väga och mäta. Lilleman ligger och sover ute i vagnen nu och jag ska snart börja med maten.
 
Sen jag skrev sist så har vi mest bara varit inne och myst för det har varit svinkallt. Jag åkte på magsjuka en sväng, inte så trevligt. Mamma har fyllt år, vi har varit på badhuset, åkt till stan och köpt en ny dator och massa annat. Skulle byta ena dynan till soffan som är trasig också, men självklart fick vi fel kudde så då va det bara att åka ner till stan igen dan efter och hämta hem den gamla och beställa en ny, förhoppningsvis får vi hem rätt dyna nästa gång.
 
Nee det är väl bäst att jag börjar fixa med maten nu innan Jamie vaknar.
 
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0