Fredag, 15:e Mars 2013

 
Hejsan!
 
Idag vaknade lilleman vid halv 7 så nu är han helt slut och ligger ute i vagnen och sover ;) Jag tar det lite lugnt innan jag ska städa av lite.
 
Både tisdag och onsdag fick jag ligga och vila så mycket jag kunde för jag hade ont i nedre delen av magen hela tiden. Ville inte att det skulle bli värre så det va bara att ta det lugnt. Igår var det bra igen så då passade jag på att dammsuga hela huset, rensa och städa skafferiet och godislådan, diska, åka iväg med återvinning och så, blir lite smått galen när jag inte kan hålla det städat hemma för att jag har ont. 
 
På kvällen fick vi besök av Micke, Helena & Jack. Alltid lika roligt när dom kommer hit :) Jamie slocknade fort efter att dom hade åkt ;)
 
Nee nu ska jag städa lite innan gofisen vaknar.
 
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0