Torsdag, 7:e Mars 2013

 
Hej!
 
Klev upp halv 8 idag också. Jag hade inte ont i kroppen idag när jag vaknade så då kändes det skönt att kliva upp tidigt. Underbart att kolla ut genom fönstret och se att det är blå himmel och sol, man får ju så mycket mer energi då :) 
 
Efter frukosten så började jag städa och Jamie va ju självklart tvungen att slänga ut extra mycket leksaker överallt när mamma skulle dammsuga, den lilla fisen ;) Känns skönt att ha dammsugit hela huset, bytt sängkläder, diskat lite och tömt diskmaskinen så nu är det bara lite dammtorkning, vika lite tvätt och sånt där kvar men det får bli senare. 
 
Jag och lilleman gick på en promenad förut. Så skönt för honom att få sova ute i vagnen :) Igår kunde vi inte gå ut nånting för det blev ju storm, så vi fick busa och mysa på inne stället, så det va riktigt skönt att få komma ut en sväng idag. Men nu har min kropp börjat säga ifrån så jag ligger på soffan och vilar medans Jamie sover. Foglossning är inte roligt och det är väldigt frustrerande att inte kunna använda kroppen som man vill, men det är ju inte så mycket att göra åt. 
 
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0