Fint väder

 
Hej!
 
Shit va varmt det är! 27 grader i skuggan, så nu håller jag på att smälta bort känns det som :P Nog för att jag inte riktigt klarar av den här värmen just nu, men det får hellre vara så här varmt än kallt och pissväder. I år vill vi ha en bra sommar :) Och det kommer vi säkert få nu när jag håller på att svettas ihjäl för minsta lilla ;P
 
Jamie ligger ute och sover så skönt i vagnen :) Vad jag ska hitta på vet jag inte riktigt. Känner mig lite seg idag så jag ska väl ta det lugnt ett tag så får jag se om jag kommer på nånting roligt att göra :)
 
Igår hämtade jag och Jamie upp mamma och Bella som skulle följa med upp till ånge. Jag skulle till min BM och sen besikta om bilen. Jamie, mamma och Bella fick vara med när vi skulle mäta magen och lyssnade på bebisen :) Jamie blev helt tokig när Maggan skulle känna på min mage, hon fick då inte röra hans mamma! Men han lugnade ner sig lite efter ett tag när han fick nappen. 
 
Innan vi skulle åka hem så köpte vi glass till lillemans stora lycka :) Han går runt och säger gla typ 100 gånger om dan. Om han fick så skulle han äta glass precis hela dagarna den lilla gottegrisen ;P
 
På kvällen var vi ute och fixade lite. Åkte och hälsade på Jamies farmor en sväng också. Där ramlade han på asfalten och slog näsan och pannan :( Första gången lilleman har slagit näsan så han börjar blöda. Så nu är han lite rödprickig i pannan och har en lite svullen näsa med 2 röda märken :( Min lilla plutt ♥  Men han verkar inte ha så himla ont i alla fall för han trycker ner näsan som vanligt i soffan när han ska klättra upp, så det är ju bra. 
 
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0