Onsdag, 22:a Maj 2013

Hejsan!
 
Har precis käkat lite lunch så nu är jag sådär jobbigt proppmätt. Jamie ligger ute i vagnen och sover som en stock. Mamma kom hit vid halv 10, då åkte vi iväg och lämnade in våran bil på lagning. Sen blev det en promenad hem i det fina vädret :) Blev både varmare och finare väder än vad det skulle bli idag. Härligt! Förutom att jag håller på att svettas ihjäl för minsta lilla jag gör, det är väl inte riktigt lika härligt ;)
 
När vi kom hem blev det lite glassätning för Jamie, fika och bus med mormor innan vi gick på en promenad så lilleman fick somna. Jamie har ju lärt sig ett nytt ord för ett tag sen, gla (glass) ;) Så nu går han runt lite då och då och tjatar efter gla och han vet ju precis vart det finns också den lilla gottegrisen ;) Tur att han inte kan öppna frysen själv ;P
 
Ska vila en stund till innan jag ska börja greja på lite här hemma.
 
Kramar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0