Underbart väder!

 
Åh vilket underbart väder det är idag, 23,8 grader i skuggan just nu :) Jamie ligger och sover i vagnen här bredvid mig och jag käkar vatten- och honungsmelon :) Så gott! Jag klarar bara av att sitta i solen kortare stunder när det är så här varmt, för det känns verkligen som att jag ska smälta bort annars. Svettas som en tok nu för ingenting, så jag sitter helst i skuggan :) Mer sånt här väder den här sommaren, tack!
 
Tidigare idag så åkte jag och Jamie ner till P för där va mamma och Cassandra. Dom väntade på sotaren som skulle komma mellan 9-12, så då åkte vi dit och gjorde dom sällskap en stund :) Sen åkte jag och mamma och handlade och sen klippte hon Jamie lite för första gången. Fick ihop en liten hårlock som ska sparas :) 
 
Ska sitta här ute och slappa en stund till innan jag ska gå in och börja fixa det vi ska ha till maten sen. Idag ska vi grilla och passa på att äta ute när det är så fint väder! 
 
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0