Danne fyller år

Idag fyller min ena lilla syster 10 år. Så farmor, Leif, pappa och hans tjejs 2 barn va här idag å fira na.

Ska övningsköra till ånge sen när pappa ska hämta Farida. Fick ju inte gö de igår, e ju som vanligt typ. Men idag skulle jag iaf få de.

Imorron så ska vi börja dansa =P Ska bli så jäkla skoj! Har verkligen längtat efter de =P
Vi kommer dansa varje dag och de e verkligen jätte bra =) Får hoppas att Anna kan fixa de som hon skulle försöka gö, att de inte kommer kosta för mkt för de hänger ju på skolan. Får hoppas iaf! =P
Ska ta massa kort på våra lektioner å så. E roligt å ha =P  Å så ska ju vi gö en blogg om de oxå så =P
Jag vill bli lika vig och så som Kimberly i Pussycat Dolls =P Å de ska jag bli oxå har jag bestämt =P

image76



Gillar Hilary Duffs låt stranger. Tycker den e riktigt bra =P  Har inte riktigt tyckt om hennes låtar förut men den här gillar jag.

image78


//Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0