Dans =)

Hade dom första dans lektionerna idag =) Va as roligt! =D Vi har verkligen as roligt tillsammans =P Fast jag blev lite lätt förvirrad ibland men de gick rätt bra ändå =P Efter lunch så fick vi börja me att sätta ihop en egen dans som Helenes systers kompis ska dansa på hennes möhippa =P Jag hoppas att hon filmar de så vi får se hur de gick =D Vi fick nästan ihop hela dansen idag, vi behöver bara komma på ett bra slut. Men de får nog Anna hjälpa oss me imorron. Eller så kanske vi lär oss några nya steg imorron som vi kan använda.
Anna drog me en kille från ånge som har dansat på hennes lektioner där, får se om han kanske börjar i våran klass.

Fick övningsköra till ånge igår. Kan ju säga att jag inte riktigt kan me pappas bil. E så van me min bil för jag har alltid kört den, så de vart lite konstigt när de vart pappas för hans e mkt lättare än min typ tröga bil. Vart lite ryckigt 2 gånger när jag skulle starta annars gick det bra. Men jag föredrar min volvo =P Får se hur de kommer gå när jag ska köra på körskolan, lär ju gå lika bra då när jag ska komma iväg. Men de går nog bra ändå.

Nee nu ska jag gå ut å ge Emmis mat sen ska jag se CSI.

Ha de gött!

//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0