Hogan Knows Best

Älskar de programmet =P Dom e ju så roliga, helt knäppa ibland =D Dom kan ju gö så sjuka saker. Va rätt roligt när Brooke va me i en tidning och Terry (Hulk), tyckte typ att dom bilderna va för sexiga. Klart han tycker de han e ju hennes pappa, men dom va jätte snygga. Så han och Nick åkte runt till olika affärer och köpte alla dom tidningarna som Brooke va me i =P Nick såg en kille som stod och titta i en sån tidning och då gick Hulk fram och tog tidningen av han =P Å Nick sa till han att han va snuskig elle nå liknande. Dom e ju för rolig =P Sen hade dom en jäkla bunt me Brooke tidningar =P 
Hehe Terrys brorsa e ju helt tokig och e som en gris. Han skulle bo hos dom några dagar och Linda sa de att han inte fick sova i soffan. Då sa Hulk att Foxy får ju ligga i soffan. Då sa Linda att det är ju hennes hund. Förstår na precis, för det är en helt annan sak om ens djur ligger i soffan =P Å Brian va verkligen en gris så jag förstår na mkt väl varför hon inte ville ha han där. 
I Like! =D

        



Ett till program som jag gillar e The Janice Dickinson Modeling Agency. Ser rätt roligt ut å va modell men ändå jobbigt eftersom man måste va så himla smal. Men de e skoj å se alla fotograferingar och visningar =) Å jag gillar Janice, nog för att hon kan va rätt bitchig men hon kan sin sak. I Like! =D

image70  



Övningskörde me pappa i söndags oxå. Gick rätt bra. Tanka för första gången men de va ju inge svårt så. Fick parkera på våran lilla parkering här utanför. Va lite rädd att jag skulle träffa hans raggarbil men som tur va gjorde jag inte de =P 

Ska nog ta och gå en sväng innan So You Think You Can Dance börjar. De e så himla skoj å se dom dansa =P Dom e ju så jäkla duktiga! Tänk om man själv skulle kunna dansa så som dom gör. De skulle va helt underbart! =) I Like!!! =D

image72



Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0