Snart är lovet slut

Nu e de inte lång tid kvar tills man börjar på ålsta. Ska gå dans där i 1 år. Ska bli riktigt skoj =P Fast de jobbiga e att jag e så trött på vanliga lektioner som matte och sånt..Men men ska iaf försöka plugga matte b och lite sånt om de går så man kan söka vidare sen. Men de ska bli jäkligt roligt me dansen =P Street också som jag gillar =P

Har kört me pappa några gånger den här veckan. Har gått rätt bra, Helene va me ena gången =P Fick lite panik när jag skulle in på shell i fränsta men de gick bra =P E rädd att jag ska pricka nånting men som tur e så har jag inte gjort de än =P Vill inte förstöra min älskade bil =P Hehe

Hatar att de har blivit dåligt väder igen. Vill att de ska va så fint som de va i början av veckan. Men de fina vädret vill ju inte hålla i sig.  Va skönt att de va fint ett tag idag iaf =)

Såg Uptown girls igår =P Tycker den filmen va riktigt rolig =P Dom va ju helt knäppa =P I like! =D
Å jag älskar Dakota Fanning för hon e en så jäkla bra skådespelare. Den lilla bruden e bra cool. Gillar Brittany Murphy oxå. Dom va riktigt roliga =D 


                                       image58


Nee nu ska jag gå en sväng me Helene =P

//Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0