Freda 11:10

Tjena!

Allt väl med er idag? =) Med mig är det rätt bra, håller väl på och bli sjuk =/ Börjar bli lite svullen i halsen och så nu. Så man kan ju räkna me att man kanske är sjuk om några dar.

Tråkigt väder är det idag oxå. Grått och trist ute, men jag ska nog försöka ta mig ut på en promenad sen =P Brukar inte va så pigg på att gå ut när det är sånt här väder. Men jag få ta min älskade ipod och gå en sväng sen =P
Ska ringa pappa sen oxå och se om vi kan köra nånting idag. Och så måste jag träna lite oxå.

Har inte gjort så mkt än direkt. Har käkat lite frukost, tagit min hårkontroll tablett, läst tidningen och pratat me mamma. Har ju oxå sprungit runt och letat efter musen, för som sagt, jag har inte så normala syskon. Kim och Cassandra gömmer alltid musen eller internet grejen för varandra. Så vi andra får ju springa runt och leta efter dom när vi vill sitta vid datan och dom inte e hemma. Så jäkla irriterande. Dom lyssnar ju inte på än heller när man säger åt dom att låta bli sakerna. Jobbiga snorungar. Men jag vet iaf vart Cassandra brukar gömma grejerna så det brukar inte va så svårt att hitta dom men iaf..

Ha de gött!

Ciao!

//Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0