Freda 22:59

Tjena!

Har precis beställt 2 par skor från Ellos =P Får lägga in bilder på dom imorron, för jag hinner inte gö de nu för mamma ska snart sova.
Har lämnat och hämtat Bella och Danne på getberget. Mamma och Isak följde me och hämta dom för mamma ville se hur Danne åker skidor och så. Va där uppe en stund. Va till fränsta me mamma och Kim och handla lite. Åkte till Hund & Katt också för jag va tvungen att köpa mat till Em. Körde Cassandra och Danne bort till pappa. Mamma och Isak följde me då också. Satt där och fika ett tag. Pappas katt Miller är så himla go =P Och han är hur snäll som helst, för dom kan gö typ va som helst me han utan att han bryr sig. Pappas tjej tycker att dom ska skaffa en till katt också bara för att Miller inte jagar råttor =P Vet inte om det är sant men dom kan ju få ta en av oss då =P
Har gjort pastasallad idag =P Mums! Gillar verkligen de =P Fetaost, oliver och avokado är så gott, vilket jag alltid måste ha i min sallad ;P

Go Natt!

Ciao!

//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0