Körkort

Jag klara uppkörningen så nu har jag körkort! =P Jippie!! =D Fick en jätte snäll kille och jag va inte nervös heller när vi körde. Va bara lite nervös innan vi åkte iväg och så. Är så himla gla nu =D Ska bli så himla skönt å bara kunna ta bilen och inte behöva ringa pappa hela tiden när man behöver skjuts nån stans.
Elin skulle köra upp vid 11 nån gång. Vilket hon har gjort nu, jag hoppas hon klara det. Satt och prata me henne och mamma på skolan. Prata om körningen och så. Lät lite roligt när hon sa: Du klara det nog felfritt din lilla puppa =P För att jag sa att han inte hade sagt nånting om att jag behövde tänka på nåt elle så, utan bara att jag hade klarat mig. För dom borde ju säga nånting om det är nånting som dom tycker att man ska tänka och träna lite extra på. Lät iaf jätte skoj när hon sa de =P

Ska ta en liten sväng själv sen oxå =P Kommer nog kännas väldigt konstigt men jätte skönt att inte ha nån i bilen =P

Ha de gött alla glada! =D

//Michelle - Super gla nu! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0