Lörda 18:00

Hejsan svejsan

Sitter här och läser Magnus Ugglas blogg, vilket är roligt för han skriver rätt roliga saker =P Har aldrig läst hans blogg förut men det ska jag börja gö nu ;P

Jag och mamma fick åka och hämta Zach, en utav våra katter, som har blivit precis som sin mamma. Han va borta för ett tag sen i 2 veckor innan det va en kille som ringde och sa att han va uppe vid dom. Och idag kom det en tjej och sa att han va uppe vid solgården, bara en liten bit från oss. Så vi åkte upp och hämta han. Hans mamma va precis lika dan och kunde va borta ett bra tag, komma hem och va hemma ett tag och sen dra iväg ett tag igen. Så typiskt att han ska bli lika dan, tur att hans syrra inte är så. Är jobbigt med en katt som sticker lite då och då för man vet ju aldrig om det händer han nåt.
Snöade förut idag också. Jag vart inte speciellt gla när jag såg det, för jag tycker att den snön som va kunde ligga kvar men att det inte skulle komma nåt mer, för jag hatar snö. Tycker det bara är jobbigt när det är massa snö och kallt. Men de kom inte så mkt snö som tur va. Men då när jag och mamma skulle hämta Zach då regna det. Hel mysko väder just nu.. Längtar iaf tills det blir sommar, så man kan ta på sig massa fina sommarkläder och fina skor =P Vill kunna gå i mina skor från Ellos och dom andra som jag hemma ;P Längtar verkligen tills dess. Slippa massa kläder och tjocka jackor ska bli väldigt skönt!

Inte har man gjort speciellt mkt idag heller. Har bara slappat idag, har varit väldigt trött för jag har sovit för lite. Så det har mest bara blivit mys i sängen me 4:e Harry Potter boken. Ska städa lite sen och träna så man har gjort nånting bra idag iaf ;P

Ha de gött!

Ciao!

//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0