Lörda

Hej hej

Körde me Arne idag i 2,5 timme. Skulle ha åkt vid kvart över 9, men han ringde vid 9 och sa att han hade försovit sig. Så vi åkte vid 10 istället. Gjorde en liten tabbe idag men annars gick det bra =P Får hoppas att det går lite bättre på månda =P Knyta skorna tycker han att jag ska gö oxå =P Bara för att jag inte orkar knyta mina skor hela tiden utan virar snöret 2 varv i översta hålet och pular ner dom i skorna =P Tycker det är mkt lättare.

Har inte gjort så mkt mer idag. Kolla lite på Bonde söker fru repriser medans jag käka lite lunch. Sen somna jag på soffan =P Va uppe lite för sent igår och så va jag tvungen att gå upp tidigt idag.

Ska käka nu.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0