Månda 20:25

Tjena!

Har ni haft en bra da? Själv har jag haft en bra da =) Va upp till skolan idag och pluggat massa engelska. Följde me mamma när hon skulle köra me Arne. Skulle egentligen bara boka in en tid me han för mörkerkörning som jag måste gö innan uppkörningen. Men de vart att jag följde me iaf. När hon va klar så fick vi veta att nån utav oss skulle få va me på uppkörningen som är nästa tisda. Jag tyckte att jag skulle få testa den här gången för mamma gjorde det för ett tag sen men den sura snubben kugga na för skit grejer. Men då sa han att jag egentligen skulle ha kört idag och inte mamma. Men fel å kläcka ur sig sånt innan lektionen. Ska köra me han på onsda och se va han säger om min körning. Tycker han inte att jag e tillräckligt bra så får mamma ta uppkörningstiden istället. Men jag hoppas att jag får köra upp och att jag klarar det, så inte jag oxå får nån suris som kuggar en för strunt saker. Men nästa tid är den 10:e januari så det är ju inte så farligt att vänta på den tid heller, men jag vill ha den nu. 
Jag och mamma va och käka thai mat idag =P Älskar verkligen det. Så himla mumsigt! ;)

Fick veta i morse att det va några som har hittat våran ena katt som har varit borta i 2 veckor. Han hade sprungit runt en bit ifrån oss, och de va flera st som hade undrat vems katt det va. Men de va iaf en kille som ringde och fråga om vi hade en katt som heter Zach. Dom hade kollat upp Zachs nr som han har i örat, på internet. Dom ringde polisen först, men dom e ju inte speciellt hjälpsamma utan sa att dom inte hade me de och gö typ. Svårt för dom att bara kolla upp ett nr. För dom som kolla upp det kunde inte komma in på den sidan i helgen så dom fick gö de idag istället. Vi e iaf väldigt tacksamma att dom gjorde de så att vi kunde få tillbaka våran katt =) Har saknat den lilla goe grisen =P Man va ju lite rädd att han hade blivit påkörd elle nånting. Ska id märka dom andra oxå. Får hoppas att min lilla Knarpus slutar upp att få öronen sönder trasade och får behålla de av öronen han har kvar, så jag kan få han märkt oxå.


image209

Zach som ligger och bresar ut sig i min säng, me syrran Pluttan bredvid sig.  

Övningskörde förut oxå. Först åkte vi till affären så mamma kunde handla lite. Sen upp till Hund & Katt och köpte kattmat. Och sen åkte vi och hämta Zach. Han kom så fort han såg att det kom in en bil på den där gården hos dom som ringde. Så de va bara och pula in han i bilen. Sen så lämna vi av mamma och dom andra som va me hemma, och så åkte jag och pappa en stund till. Hämta upp Cassandra och pappas tjejs unge i fränsta.
Sen när jag kom hem så har jag rensat en del i mitt rum och städat. Har bara lite grejer på sminkbordet som jag måste ta bort sen e de riktigt städat och fint ;P

Idag är det CSI NY och Prison Break =P Me snygga Wentworth ;P

image210

Ha de gött!

Ciao!

//Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0