Nyårsafton

Hej!

Sitter här och kollar på lite roliga klipp från OC =P

Åkte inte till stan idag för de va ju stängt. Trodde dom hade öppet ett tag men de hade dom inte. Så vi ska åka dit på torsda istället.. Åkte och handla lite me mamma, Kim och Bella i fränsta. Har inte gjort så mkt idag. Bara slappat typ. Är ju nyårsafton idag så de e la skit samma om jag är lite lat idag =P För från och me imorron ska jag börja träna mer och inte va så lat som jag kan bli ibland. Måste gö så det händer lite mer saker i mitt liv. Kan ju inte bara sitta i den här hålan hela tiden. Måste börja åka runt lite, hälsa på kompisar och även åka runt på andra platser här i sverige som man inte har varit på. Ska helt enkelt gö 2008 till ett lite bättre år än det här. Nog för att det här året har varit rätt bra men de kan alltid bli bättre och de ska det allt bli för mig nu ;P Det har jag bestämt och så ska de bli =P Kanske ska börja me att åka upp till Viggan och hälsa på henne och kanske dra bort till Sonja me na ;P Skulle va skoj och det går nog alltid att ordna =P Har ju inte träffat mina girls sen studenten, är ju fan as länge sen nu ju. Så de får bli min första grej som jag ska gö =P

Blir bara en hemma kväll me familjen idag. Är ju rätt mysigt de me för jag har ju inte varit hemma på nyårsafton på flera år nu. Så det blir la lite mys i soffan framför tven tills kl börjar närma sig 12 slaget. Ska nog ta och gå ner nu kan ju inte sitta här hela kvällen direkt :P

Gott Nytt År! Hoppas att ni får en bra kväll! =)

image253

Ciao!

//Michelle

Kommentarer
Postat av: sonja

ja det låter toppen!! vi måste ta o ses allihopa igen!! skit länge sen nu:(

2008-01-01 @ 13:25:19
URL: http://fluffsonja.blogg.se
Postat av: Michelle

Ja de tycker jag me! har ju inte träffats på flera månader =(

2008-01-01 @ 18:47:14
URL: http://michellex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0