Tisda 15:51

Hejsan!

Har varit upp till skolan idag. Har gjort massa engelska hela dan. Så de vart ingen matte idag, men jag ska dit upp imorron och bara plugga massa matte.
Jag och mamma va å käka thai mat idag ;) Jätte mumsigt! Skulle lätt kunna äta sån lunch dom dagarna jag e uppe i ånge, men de skulle bli lite dyrt i längden. Men de va jätte gott! =)

Har kört en sväng me pappa idag oxå. Mamma va me för hon ville träna lite på att backa och Patrik kunde inte när de va ljust. Men de gick ju bra, hon har bara lite problem me min växelspak.

Fick min väska från Nuknuk idag oxå =P Skit snygg ;) Va mamma som tog upp paketet när vi kom hem och hon ba: va e de där då? Har du köpt en till väska? =P Ja de e precis va jag har gjort =P Hon tycker jag börjar bli lite tokig i väskor, vilket jag kan hålla me om :P Å hon tror väl att jag e helt knäpp när jag har köpt en till lika dan väska men i en annan färg =P Men nu ska jag inte köpa nå mer väskor.

image203

Snart börjar OC ocå =P Måste ju följa de igen nu när dom visar de igen =D

Ciao!

//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0