Torsda 10:53

God morgon!

Hur mår ni? Själv så mår jag bra, lite små trött bara. Har börjat bli lite för lite sömn, så jag måste lägga mig lite tidigare dom dagarna jag ska upp tidigt. Har käkat lite frukost och tagit min hårkontroll tablett, ska snart gå ner och dricka grönt te som jag gör varje da =P Har börjat bli lite beroende av att dricka de, men de e ju iaf bättre än att vara beroende av läsk och sånt. Har massa saker som jag måste gö idag oxå så jag får inte sitta här nå länge nu =P Får sitta här mer sen när jag e klar me allt.

Även att det är helt omöjligt att titta på tv me mina syskon. För igår när jag skulle titta på Heroes me Kim och Cassandra så bråka dom ju typ hela tiden. Först e dom så äckliga och ligger å fiser hela tiden så det bara stinker. Dom måste ha nåt fel. Sen när det är reklam så måste ju Kim alltid byta kanal. Då börja Cassandra byta tillbaka till 4an, för dom har ju en varsin dosa oxå. Cassandra hade den som ska va till tven uppe. Så håller dom på ett bra tag, sen när dom väl har bestämt sig för en kanal, ja då håller dom på och slår av och på ljudet, ända tills programmet börjar igen. Och dom 2 är 15 och 14 år. Störst och bråkigast. För dom andra 3 håller ju inte på såhär som dom gör. Men dom har ju bråkat me varandra i hela sitt liv så de lär dom la inte sluta me i första taget. Jobbigare syskon får man ju leta efter..

Nee nu ska jag gå och fixa allt de som jag ska idag =P

Ha en bra dag! =)

Ciao!

//Michelle

Kommentarer
Postat av: Anonym

sammsa sak här rätt trött, men man får väl göra något åt saken D:

2007-12-06 @ 10:55:24
URL: http://sjukdom.blogg.se
Postat av: Anonym

nehe okej, men jag är :|
Okej tack för din snälla kommentar :)

2007-12-06 @ 14:38:52
URL: http://sjukdom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0