Torsda 15:44

Hej

Har städat åt Em idag och grejat på lite, så jag va ute i nån timme. Va skönt att va ute när de va + grader =P

Tittar på lite hundar på blocket. Skulle vilja köpa en liten hund. Saknar att ha hund och skulle vilja ha en liten plutt =P Har ju alltid haft stora hundar. Skulle va roligt om man kunde köpa en liten hund som man fick ta hand om =) Men mamma e la inte så där jätte sugen på de direkt. För de e ju så mkt jobb me dom och så, att man e bunden. Vilket jag vet mkt väl eftersom vi har haft några. Just därför skulle jag vilja ha en liten hund, för det är ju ändå lättare att ta me den nånstans än en stor. Skulle va rätt bra för mig oxå att ha en hund, för då kan jag inte slappa och hålla på som det kan bli rätt mkt av ibland, eftersom det är min isf. Vill verkligen ha en liten hund. Har velat ha det ett bra tag nu. Men vi får la se hur de blir me de, måste ju få mamma att gå me på det isf.

Fick hem min tröja idag som jag beställde för ett tag sen från Josefssons =P

image205

Ciao!

//Michelle

Kommentarer
Postat av: Anonym

jo jag tänkte sova nu några timmar för att sedan åka itll sjukhuset :D

2007-12-06 @ 15:45:09
URL: http://sjukdom.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja det är det, sova lite sen upp igen :)

2007-12-06 @ 15:54:41
URL: http://sjukdom.blogg.se
Postat av: Michelle

Ja det är det bästa =) Jag brukar sova middag ibland, precis som en liten unge ;P men det är väldigt skönt =P

2007-12-07 @ 10:20:59
URL: http://michellex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0