Torsda 21:51

Hejsan

Har inte gjort sådär jätte mycket idag direkt.. Lämna och hämta Cassandra, Bella och Danne på getberget. Va väldigt halt när jag skulle hämta dom för det hade varit + grader ett bra tag då, så det hade ju börjat smälta en hel del. Så de va rätt halt när jag skulle upp, vart en hel del sladdande över vägen. Men de gick bra iaf.. Jag hoppas verkligen att dom har sandat ordentligt tills imorron för annars finns det risk för att jag kanske inte tar mig upp för vissa backar där, för det går inte att köra speciellt fort där när det är så halt. Man har ju inte lust att hamna i diket direkt =P Har postat mammas räkningar och min räkning för körkortet, så jag hoppas jag får hämta ut det snart =P Har läst klart 3:e Harry Potter boken och har börjat på den 4:e. Har tränat och städat åt Em. Och tittat lite på tv. Har gjort lite iaf =P Ska duscha också innan jag går och lägger mig.

Ciao!

//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0