Veterinären

Hejsan

Va till veterinären idag med Knarpus. Han hade en urinvägsinfektion och så typ. Vart jätte lättad att det bara va det och inte urinsten elle nåt annat. Det här är ju första gången han är sjuk. Han har ju aldrig haft nånting förrut så. Så han har ju klarat sig jätte bra och länge me tanke på att han är 8,5 år. Så nu ska jag pula i han tabletter i 10 dar. Kommer ju bli väldigt skoj me tanke på att han hatar sånt, får alltid linda in han i nånting så att han inte kan ta sig lös och att man inte ska bli sönder klöst. Så nu ska han ha en halv tablett 2 ggr om dan. Fan va gla han kommer va då. Va iaf tur att jag fick tabletter för då kan jag gö de själv. Är ju iaf bra att min lilla gulle plutt bara är arg just då för efteråt e han lika go och gla fast man han tvingat i han massa äckliga tabletter =P För undersökningen, urinprovet och så gick på 1300 nånting och tabletterna på 80 spänn typ. Så de gick lite pengar där. Men de e han värd min lilla bebis =) Köpte annan mat till han där oxå som ska förebygga urinsten och så, gick på 500 nånting. Dyr sån där mat men de e skit samma. Royal Canin maten är ju bra så.

image244

Knarpan kan de här me att bresa ut sig i sängen =P Den lilla gullisen ;)

Vi va och kolla runt i lite affärer oxå. Men mamma va ju så himla rolig och tog me Isak så det har ju bara varit massa gnäll, skrik och springande idag. Gillar inte att ha me han för han är ju så himla jobbig. Så det kommer dröja innan jag tänker låta han följa me igen. Tycker inte man behöver ha me han när han kan gå på dagis elle va hemma me nån. Köpte iaf 2 filmer idag =P Honey och Dreamgirls =) Har inte sett nån utav dom så det ska jag gö nån da. Kan ju inte kolla på film i mitt rum för min tv paja för ett bra tag sen. Ska köpa en ny nån gång snart så jag kan gö de. Är ju så härligt att ligga i sängen och mysa å titta på film =) Så jag ska fixa mig en ny tv snart =P
Va och käka på McDonalds oxå som ligger vid tågstationen i sundsvall typ. Har inte varit där sen dom gjorde om och det är verkligen jätte fint där nu =) Mkt trevligare och mysigare nu.

Ska nog in till stan imorron oxå me mamma och 3 utav mina syskon. Ska handla lite mer julklappar, har inte handlat till alla än. Å så ska jag nog köpa ett par skor om dom finns i min storlek nu. Ska även köpa lite andra saker.

image246

image247

Även att Kim och Cassandra har damp och bara bråkar nu. Helt cp är dom. Fattar inte att dom orkar bråka me varandra hela tiden. Varje da bråkar dom, för det är inte ofta som dom e sams en hel da. Väldigt ovanligt.

Ciao!

//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0