Skit väder

Fan vilket dåligt väder det ska va hela tiden. Tycker det kan va fint i några veckor nu så man kan gö nånting, inte bara sitta inne hela dagarna.

I måndags kväll så städa och tvätta jag och Hans min bil =) Så nu e den riktigt fin =P Så nu tänker jag inte låta mina små syskon åka me i första taget. För de va dom som skita ner den så förbannat. För dom tyckte ju att det va väldigt skoj att sitta i min bil och lyssna på radio och ta slut på mitt batteri när jag inte va hemma. Snacka om att man vart arg när man hörde de. Så efter de hade man små fina sko avtryck där inne efter Isak. Gullig unge som gillar att skita ner min bil.

Så nu e de typ bara ljudet som fattas i  min bil. Hans ska få fixa de där till mig för han tycker ju att de e så skoj =P Skulle han få bestämma så skulle vi börja me de där så fort som möjligt =P Måste bara bestämma va jag ska ha för nåt. Sen så ska han få greja me de där =P

I morron ska man på handledarkurs oxå =) Ska bli skoj =P  Så man kan ta de där körkortet nån gång.

Nu kommer Ludde igen me sin sönder tuggade boll och lägger den i mitt knä som vanligt =P  Fattar inte varför han alltid vill leka me mig. Finns ju hur många ungar som helst i det här huset men ändå kommer han till mig. Han tycker la om att bli helt cp som han blir när jag leker me han =P Totalt knäpp den där hunden =D Synd att det ska regna annars hade man kunnat leka me han lite för de e ju inte så lätt å jaga han här inne =P För han älskar att bli jagad den lilla knäppisen =P Hehe

//Michelle - Älskar Hans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0