1 år äldre

Tjena!

Idag fyller man 19 år. Känns som vanligt, när man va liten då va de ju jätte roligt att fylla år och så. Men nu så tycker jag inte att de e lika roligt längre direkt. När man va liten så såg man ju verkligen fram emot de men nu e de ju inte så speciellt längre direkt. Visst e de ju skoj å fylla år och få massa fina presenter =P men de va mer speciellt när man va liten. Va ju en helt annan känsla att fylla år då. De e sånt här som e så tråkigt när man blir äldre, att saker inte e riktigt lika roliga längre. Är iaf jätte nöjd över sakerna jag fick =D
Va ju roligt att nån kom ihåg att gratta än idag, vilket Tomas, Erica och Sophie gjorde =)

Har la inte hänt så mkt idag direkt. Öppna lite presenter i morse. Sen vid 12 så kom Linda, Elin och Emelie hit för att fika lite och fira Isak som fyllde år igår. Så vi käka tårta och massa kakor och bullar ;)
Sen vid 3 så kom farmor, Leif och pappa me sin tjej och hennes barn. Och då käka vi mer tårta, kakor, bullar och glass ;) Mumsigt!

Prata me mormor oxå. Hon ringde och sa grattis och prata en stund me mig som vanligt då när hon ringer. Har inte pratat me henne sen hon va här sist, då hon börja bråka.

image185

Min lilla gam till brorsa =P E en riktig gottegris =D Här pular han i sig massa tårta =P

Har varit en bra da idag =)

Ha de gött!

Ciao!

//Michelle

Kommentarer
Postat av: isabella (götebrog)

grattis i efterskott :)

2007-11-26 @ 11:29:01
Postat av: Michelle

Tack =)

2007-11-26 @ 18:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0