18:48

Go kväll!

Klev upp 07:30 idag. Rätt skönt att gå upp så tidigt fast man har lov, man hinner ju gö lite mer då.
Patrik kom och hämta min bil vid halv 8 för att byta däck. Väldigt snällt av han =) Sen halv 10 så åkte jag, pappa, Cassandra och Danne till Ånge. När vi va hemma igen så käka jag lite och sen så dammsög jag mitt rum, köket, hallen och vardagsrummet. Har varit så rastlös så jag gjorde de idag igen =P
Har läst lite idag oxå, som vanligt typ =P Sov en timme innan maten oxå, va jätte skönt =D

Ska gå en sväng me Helene om en stund oxå. Jag hoppas att det inte blåser lika mkt nu som de gjorde förut.

Kan inte bestämma mig vilket program jag ska se sen heller. Antingen CSI Miami eller Efterlyst. Får la se va de blir sen =P

Ska träna lite oxå. Har bestämt mig att jag ska försöka få en så tränad mage som Britney hade förut och bli lika vig som Kimberly i Pussycat Dolls =P De e mitt mål Hehe =P

image133

image134

Ciao!

//Michelle






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0