20:09

Hello!

Va har man gjort idag då.. Klev upp kvart i 9, gick ut till Emmis, gav henne mat å så. Käka frukost, har läst en bok idag å börjat på en ny. Har kommit in i en fas där jag typ läser hur mkt som helst =P Men de e väldigt skönt å bara ligga å läsa. Har tittat på en film oxå. Kommer inte ihåg va den heter men den va bra :) Ska försöka se den nån gång igen för jag såg den inte riktigt från början.
Har tränat lite oxå =P Och kört bil me pappa. Och lyssnat på musik som jag alltid gör =P Skulle inte kunna leva utan musik. Just nu så lyssnar jag väldigt mkt på Lifehouse =) Så jäkla bra!

image135

Idol börjar snart oxå =) Här e låtarna som dom ska sjunga ikväll.

Marie:
 Always on my mind (Elvis Presley)
Amanda: Baby can I hold you tonight (Tracy Chapman)
Mattias: If I could turn back time (Cher)
Christoffer: Something (The Beatles)
Daniel: Baby one more time (Britney Spears)
Sam: The power of love (Frankíe goes to Hollywood)
Andreas: Is this love (Whitesnake)

Goodbye!

//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0