20:10

Hello!

Va in till Sundsvall me Erica idag =) Riktigt skoj att vi hitta på nånting för en gångs skull =P Måste verkligen börja gö saker tillsammans lite oftare =)
Bestämde iaf i morse att vi skulle dra dit. Erica hade inte bytt till vinterdäck på sin bil än så hon fick köra min Pärla =P Haha
Shoppa lite saker då. 2 nagellack ett svart och ett silver, en väska som ser ut som en rosett, 3 par trosor, Magdalena Graafs bok, 2 söta ljuslyktor, tabletter som heter hårkontroll, och Christina Aguileras parfym =)

Har bara väntat på att nån utav Christina Aguileras parfymer ska komma hit och nu har hennes nya parfym gjort de, så jag va bara tvungen att köpa den =) Å gott lukta den =P
Tabletterna som heter hårkontroll ska förhoppningsvis gö så att mina naglar blir bättre. För dom ser verkligen hemska ut nu. Dom bara skivar sig hela tiden och går av. Jag har alltid haft bra naglar men för några månader sen så blev dom jätte dåliga. Får hoppas att det här hjälper.
Har velat läsa Magdalenas bok ett bra tag nu så idag bestämde jag mig för att köpa den =P
Va bara tvungen att köpa ett par trosor som de va en söt hund på hehe =P

image136

Käka kebab oxå, va riktigt mumsigt! =P Åkte in en sväng till Birsta oxå och kolla runt lite där. Sen så åkte vi hem och jag fick övningsköra me pappa en liten stund efter vi hade kommit hem, så vi körde hem Erica.

Å nu sitter man här framför datan. Ska nog ta å se en film sen. Brokeback Mountain, har inte sett den en så jag tänkte se den ikväll =P Får hoppas att jag orkar se hela utan att somna, för jag brukar alltid gö de när jag ska se på film sent.

Har inte gjort så mkt mer idag. Vakna imorse och såg att de va lite snö ute, vilket inte gjorde mig så lycklig direkt.

image137

Ha de gött!

Goodbye!

//Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0