Freda 20:01

Tjena!

Har inte gjort så mkt idag heller. Aja baja på mig! =P Måste verkligen skärpa till mig. Ska iaf ta in massa ved imorron å så ska jag städa mitt rum. Plugga matte måste jag gö oxå.
Har för de mesta bara tittat på tv idag. Följde me och hämta Isak på dagis, sen gick vi till affären och handla lite och gick sen till kiosken för att hämta ut ett paket. Fick min väska som jag hade beställt från Halens =)
Fick oxå mitt halsband och armband från KyssJohanna idag =) Gick fort att få grejerna där ifrån. 

     

Idol börjar snart oxå =P Den här veckans låtar.

Marie: How will I know/Whitney Houston

Andreas: I still haven´t found what I´m looking for/U2

Mattias: The worlds greatest/R. Kelly

Daniel: California dreamin/The mamas and the papas

Amanda: Suspicious minds/Elvis

Ha en trevlig kväll!

Ciao!

//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0