Lörda 22:10

Hej

Sitter här och tittar på lite videos me Christina Aguilera =) Hon e ju så grymt bra =)
Har städat rummet lite idag, pluggat lite matte, tittat på tv, läst, kört en sväng me pappa och gått på en promenad me Helene =P Har gjort lite mer saker idag iaf =P Måste fortsätta me de oxå =P
Måste försöka gå på en promenad varje da. Men de e inte alltid så skoj när de e skit väder ute, men jag får nog försöka ta och gå e liten stund iaf.

Va ju Mattias som åkte ut igår från idol. Va ju lite på tiden att han fick åka för han har ju hängt lös rätt många gånger. Men jag tycker nästan att Andreas va lite sämre än Mattias den här gången. Men men har lär la åka nästa gång. Gillar iaf Marie, Daniel och Amanda mest av dom. Tycker att Marie ska vinna. Och då skulle även Bert få för att han har sagt att Marie inte kan bli idol bara för att hon e "tjock". Skit snack säger jag. Hon e inte ens tjock, och hon har skit bra röst!

Ska nog ta och käka nånting nu och ta min hårkontroll tablett =P Och titta lite på tv innan jag ska lägga mig =P

image172

Så himla vacker =)

Ha de gött!

Ciao!

//Michelle

Kommentarer
Postat av: iza

gud jag skulle vilja gifta mig med den kvinnan om hon bara kunde inse det. för jag vet att hon egentligen vill :P

2007-11-20 @ 20:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0