Månda 19:33

Hello!

Har varit på skolan idag. Först på morron så tog vi lite mer kort till tidningen. Va ute den här gången när vi tog kort.
Sen efter rasten så hade vi ett litet prov på kost och näringslära. Va inte så svårt. Sen efter de så fick jag och Sara styrketräna lite och sen så dansa jag, Sara och Elin igenom 2 danser. Sen gjorde vi inte så mkt mer.

Ska träna lite sen oxå. Ska komma i form nu har jag bestämt =P

Fick veta idag att de ska bli uppkörning den 20:e november och den 5:e december. Jag hoppas att jag får tid den 20:e. Orkar inte vänta tills den 5:e.

Idag e de ju CSI NY och Prison Break =P Får hoppas att viasat boxen fungerar som den ska nu, den har ju lite damp grejer för sig ibland så att man inte kan se på 3:an.

image146

Cool =P Hehe

Ha de gött!

Ciao!

//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0