Nya Harry Potter boken

Tja!

Köpte nya Harry Potter boken för en liten stund sen =P Hitta den på Ica i fränsta när jag va dit me pappa. Vart lite chockad när jag såg att dom sålde den för de trodde jag inte att dom gjorde, men jag vart skit gla när jag såg att dom sålde den =D Va tur att jag följde me pappa in på Ica =) Så jag ska gå och börja läsa den om en stund, så jag hinner läsa en del innan Prison Break börjar =P

Har inte gjort så himla mkt idag direkt. Har kollat på Systrar i jeans, Wallander - fotografen. Tränat lite, duschat, övningskört me pappa, tagit bort all snö från bilen. De e la typ de jag har gjort idag. Ska gö mera imorron.

Min ena lilla syster e helt tokig i Ola Rapace =P De e speciellt därför hon vill se Wallander filmerna som går hela tiden på tv nu =P Fast hon hatar den filmen som han tar livet av sig och ska aldrig mer se den skit filmen.

image186

image187

Systrar i jeans.

Nee nu ska jag gå och läsa Harry Potter boken =P

Ha en bra kväll!

Ciao!

//Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0